Allolev rajakirjeldus on välja toodud reaalses sõitmisjärjekorras. Kõikide elementide õnnestunud läbimisel tekib ahelreaktsioonina õnnetunne peas ja füüsiline rahulolu kehas.

Väikesed lained – on tehtud selleks, et suurte peale üldse mõelda julgeks. Kui esimest korda täiega üle sõidad on asi selge.
Pikk sirge – et saaks rutska korraks põhja ja siis tunda rõõmu sellest kui kiiresti esipiduriga seisma on võimalik jääda.
Peale-mahahüpe – nõuab tegelikult päris palju julgust, sest asja õnnestumiseks on vaja kurvid õigesti läbida.
Suur hüpe – suur tähendab antud juhul seda, et välitingimustes oleks tegemist väikese tabletop'iga ja hüpe on tehtud selline, et igast asendist üle paneks ja kui käsi ei pea siis võib ka üle veereda.
Väike kaksik – hoog on tegelikult päris suur ja kui tagaratas õigesti künkasse parkida tekib pidurdusefekt, mis toob kohe järgnevas teravas kurvis välja tänapäeva inseneride suurepärase töö tsikliraamide kallal.
Veidike suurem kaksik – kui kurv õigesti läbida pole probleemi.
Kolmik – järgnev kurv nõuab, et pidurdama peab juba õhus mis tähendab seda, et kui käed peavad ja mõte selge kolmik, vastasel juhul 2+1.
Suured lained – väljakutse.
Väike sirge – korraks tekkiv rahulolu sellest kui tsikkel tahab pükse jalast ära vedada ja võimaldab järgnevas kurvis lenksuotsa maha saada kui kallutamine selge.

Elemendid on välja valitud sellised, et kõik olemas oleks ja säiliks ka nendest kõige tähtsam – sõidurõõm. Seega on olemas valikuvabadus – kas tulistad lained täiega või lainetad vaikselt ja kogud julgust ning kiigutad käsi, et veri tagasi valguks. Kas peale-mahahüpe õnnestub ja saad ka suure hüppe natuke põiki või pead enne suurt hüpet korralikult seatbounce'ima, et end üle venitada (mis pole üldsegi halb oskus). Valikuvõimalustest kõige "lõbusam" on muidugi igal ringil tekkiv dilemma – kas kaksik või kolmik ja vist ainult siseradadel olev võimalus kurv korralikult kausiks siluda, et tunda kuidas gravitatsioon aju kiivrinurka surub. Kiiruse kirjeldamiseks ei oska muud välja tuua (peale selle, et hoog on kogu aeg natuke liiga suur), et kui väikesed lained õnnestuvad siis on 250 kx-f'iga täisgaasil kolmas käik põhja saadud ja enamus rajast on sees 2. käik (standardülekanne).

Lisainfoks võiks öelda veel seda, et rada on ikka "päris" krossikatele mõeldes tehtud ja kompromisse pole, sest kui täiega sõita siis on kahe ringiga higi lahti ja viie minutiga käsi jäme (harrastaja seisukohast vaadates) aga oma silm on kuningas ja igaüks otsustab ise.